Telefon
WhatsApp

Destek Politikası

Sık Sorulan Sorular

1. Hasarlı gelen kargoyu nasıl değiştiririm?
Gelen ürün paketinin hasarlı olması halinde, ürünü teslim almayınız, İrsaliyeli faturaya "hasarlı olduğu için ürünü teslim almadığınızı belirterek imzalamanız" ve durumu, 0 850 222 1 869 nolu telefona veya info@algro.com.tr adresine bildirmeniz halinde, hasarlı olan ürün yerine, bize bildiriminizden itibaren üç iş günü içerisinde yeni ürün gönderimi yapılacaktır. (Birkaç parça ürün sipariş edilmiş olması halinde dahi, bu işlem tek bir ürün için yapılabilir.)

2. Kargo ücreti bana mı ait?
Sepet toplamı 100 TL ve üzeri olduğunda kargo taşıma ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır.

3. Siparişimin kaç günde  kargoya verilir?
Siparişinizleriniz aynı gün yada en geç ertesi gün kargoya verilir. Havale ile ödemelerinizde, ödeme dekontunu bize mail ya da faks yoluyla bildirmeniz gerekmektedir.

4. İade ederken kargo ücreti bana mı ait?
Ambalajı zarar görmemiş ve kullanılmamış tüm siparişleriniz size verilen iade koduyla ücretsiz olarak yapılabilir.

6. Kapıda Kredi Kartı veya nakit ödeme yapabilir miyim?
Kapıda ödeme sistemimiz bulunmamaktadır.

7. Faturayı ve siparişimi farklı yerlere gönderebilir misiniz?
Taşıma esnasında ürünler faturalarıyla beraber sevk edilir. Bu nedenle faturanız paket üzerinde siparişinizle birlikte teslimat adresinize gönderilmektedir.

8. Mail ile sipariş verebilir miyim?
Siparişlerinizi sadece www.algro.com.tr sitemizden veya 0 538 428 60 68 whatsapp sipariş hattımızdan verebilirsiniz. Mail yolu ile sipariş alınamamaktadır.

9. Farklı teslimat adreslerine gönderim yapabilir miyim?
Farklı teslimat adreslerine gönderim yapabilirsiniz. Siparişinizi verirken teslimat adresine nereye gitmesini istiyorsanız o adresi girerseniz/seçerseniz, teslimatı vereceğiniz adrese yapılacaktır.

10. Kargo kapıma teslimat yapıyor mu?
Adresiniz kargo firmalarının teslimat yapabildiği alanlar içerisindeyse, siparişiniz kapınıza kadar teslim edilmektedir. Bazı köy veya yerleşim alanlarına uzak noktalarda kargo en yakın şubesine kadar teslimat yapabilmektedir.

11. Havale ücreti size mi ait?
Havale ücretleri bize ait değildir.

12. Kargo kaç günde teslim ediyor?
Kargo firması dağıtım yapabileceği her adrese ürünlerin şubeye ulaşmasına istinaden beklenmeyen kargo şubesi yoğunlukları dışında 3-4 iş günü içerisinde teslimat yapmaktadır. Köy veya yerleşim yerine uzak yerlere kargo firmalarının belirlediği rutlara göre belirli günlerde teslimat yapılabilmektedir. 

13. Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?
Banka kartları ile ödemelerinizi 3D Secure Sistemi (zorunlu) ile yapabilirsiniz. 3D Secure güvenlik sistemini kullanabilmeniz için kartınız 3D secure sistemine kayıtlı olmalı ve online alışverişe açık olmalıdır. Banka kartınızını online alışverişe açtırmak ve 3D Secure güvenlik sistemine kaydettirmek için lütfen bankanızla iletişime geçiniz.